Book is not available now. Book will available on: 29 Nov 2017

( 0 / 2 unit )

Loan Duration (day): 7

Aku Cantik?

by Raihan Zaffya

Publisher - Karangkraf Mall Sdn Bhd

Category - Romance

Rima seorang gadis lurus yang tidak percaya cinta dan tidak sedar dirinya cantik. Sedangkan Juki dan Sulaiman dapat melihat apa yang tersembunyi, yang Rima tidak sedari. Terkunci hati Rima untuk mencintai dan dicintai. Baginya tiada istilah cinta dan mesti memerangi cinta. Juki - “Bila aku dah habis belajar dan dah dapat kerja nanti, aku pinang engkau ya. Aku tak main-main. Sungguh-sungguh ni.” Rima - “Kak ngah! Cuba terangkan pada Juki ni, kita dengan Juki saudara kan? Mana boleh nak pinang-pinang pulak! Lagi pun kalau adik nak kahwin nanti bukan dengan Juki!” Sulaiman - “Rima... dengar sini... abang cintakan awak. Benar-benar cinta. Tak pernah abang ada perasaan macam ni pada mana-mana perempuan sebelum ini. I love you!”

Please login to borrow the book.